العودة   منتديات الإمبراطور - النادي الأهلي السعودي > مـنـتديات الإمبراطور الرياضية > منتدى جمهور النادي الأهلي السعودي
   

لابورك في الاتحاد ( اربع لاعبين اتحاديه في ماء الاهلي )

اقتباس الرّسالة الأصليّة كتبت بواسطة الاوائل السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ليش مزعل نفسك يا صاحب الكامري والله انا اكره الاتحاد موت لكن المفروض اذا فريق سعودي بيلعب في بطوله


إضافة رد
   
 
LinkBack أدوات الموضوع
 

قديم 13 - 12 - 2003, 28 : 09 PM   رقم المشاركة : [21]
إمبراطور فعال
الصورة الرمزية رائد العوفي
 

رائد العوفي will become famous soon enough

افتراضي  


اقتباس
الرّسالة الأصليّة كتبت بواسطة الاوائل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ليش مزعل نفسك يا صاحب الكامري
والله انا اكره الاتحاد موت
لكن
المفروض اذا فريق سعودي بيلعب في بطوله خارجية نوقف معاه
ليش زعلنا العام الماضي يوم رفض الهلال اعارة لاعبي الطائرة وخصوصا اللاعب البخيت
وقال انه مصاب ويحتاج الى الراحه
فأجمع الاهلاويون على ان هذا تهرب من خدمة الوطن و ( هاتك ياحش )
لماذا الهلال وليس الاتحاد
لنكن منصفين
اذا جاب الاهلي البطوله - ان شاء الله - لن يقول التاريخ ان الاهلي اشرك لاعبي الفريق الاتحادي
بل سيقول التاريخ ان الاهلي احرز البطوله


كلامك ذهب (f.







[MARQ=LEFT]لتواصل عبر المسنجر[/MARQ]
rdh_alofi@hotmail.co m
رائد العوفي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
روابط دعائية
قديم 13 - 12 - 2003, 32 : 09 PM   رقم المشاركة : [22]
امبراطور نشيط
 

الزاجل will become famous soon enough

افتراضي  


قريت الموضوع و الردود و على مهلى و لقيت ان كلام الاخ مشربك الكامرى << اسم خطير
كلام صح (f. يعنى بالله بطل العرب لمن ياخذ من الاتحاد اربعه و من القادسيه اثنين
طيب ايش معنا هذا الكلام يعنى ما عندنا فريق و لعيبه و بالله ايش يقولوا لعيبة الماء الاهلاويه ما فيهم اللى يجمل ولا ماهم كفو بعدين احنا لو بنستعير يكونوا لاعب ولا اثنين
اما سته لعيبه و المصيبه اربعه منهم اتحاديه
لو شريناهم معليش لكن يجوا و يروحوا وبكره يلعبوا ضدنا يا هوووه الاستعاره واحد ولا اثنين مو فريق باكمله
اللى قاعدين يقولوا القرن 23 مدرى 24 وفى عقليه زى هذه العقليه اقولهم ايوه و اكثر كمان
لانى انا واحد ما اقدر اشجع شوية خدم صح انهم حيلعبوا باسم الاهلى لكنهم راجعين لمربطهم و بكره يقولوا احنا جبنا البطوله للاهلى و لو مو احنا كان الاهلى غرق فى شبر مويه و حتسمعوا اخس من كده
بالله لو جبنا كاس البطوله كيف نتفاخر بها على الاتحاديه و نتميز بها
اذا رد اصغر خدمى و قالك لعيبتنا هم اللى جابوا لكم البطوله
افا يا اهلى هذه اخرتها تلجئ للاتحاد و الله عيب و فضيحه و مصيبه
انا قلت كلامى بحريه زى ما شفتوا و ما فيه غلط
لانى عارف ان منتدى الامبراطور يسمح بالرأى الحر



بالعربى يا شباب اذا ما نقدر ننافس فى المويه بفريق اهلاوى نعتذر عن المشاركه اكرم لنا




الزاجل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 12 - 2003, 53 : 09 PM   رقم المشاركة : [23]
إمبراطور ذهبي
الصورة الرمزية أمير الوله
 

أمير الوله will become famous soon enough

افتراضي  


اقتباس
الرّسالة الأصليّة كتبت بواسطة الزاجل
قريت الموضوع و الردود و على مهلى و لقيت ان كلام الاخ مشربك الكامرى << اسم خطير
كلام صح (f. يعنى بالله بطل العرب لمن ياخذ من الاتحاد اربعه و من القادسيه اثنين
طيب ايش معنا هذا الكلام يعنى ما عندنا فريق و لعيبه و بالله ايش يقولوا لعيبة الماء الاهلاويه ما فيهم اللى يجمل ولا ماهم كفو بعدين احنا لو بنستعير يكونوا لاعب ولا اثنين
اما سته لعيبه و المصيبه اربعه منهم اتحاديه
لو شريناهم معليش لكن يجوا و يروحوا وبكره يلعبوا ضدنا يا هوووه الاستعاره واحد ولا اثنين مو فريق باكمله
اللى قاعدين يقولوا القرن 23 مدرى 24 وفى عقليه زى هذه العقليه اقولهم ايوه و اكثر كمان
لانى انا واحد ما اقدر اشجع شوية خدم صح انهم حيلعبوا باسم الاهلى لكنهم راجعين لمربطهم و بكره يقولوا احنا جبنا البطوله للاهلى و لو مو احنا كان الاهلى غرق فى شبر مويه و حتسمعوا اخس من كده
بالله لو جبنا كاس البطوله كيف نتفاخر بها على الاتحاديه و نتميز بها
اذا رد اصغر خدمى و قالك لعيبتنا هم اللى جابوا لكم البطوله
افا يا اهلى هذه اخرتها تلجئ للاتحاد و الله عيب و فضيحه و مصيبه
انا قلت كلامى بحريه زى ما شفتوا و ما فيه غلط
لانى عارف ان منتدى الامبراطور يسمح بالرأى الحر


بالعربى يا شباب اذا ما نقدر ننافس فى المويه بفريق اهلاوى نعتذر عن المشاركه اكرم لنا





أمير الوله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 12 - 2003, 51 : 10 PM   رقم المشاركة : [24]
امبراطور نشيط
 

ابو مشاعل will become famous soon enough

افتراضي  


اقتباس
الرّسالة الأصليّة كتبت بواسطة الزاجل
قريت الموضوع و الردود و على مهلى و لقيت ان كلام الاخ مشربك الكامرى << اسم خطير
كلام صح (f. يعنى بالله بطل العرب لمن ياخذ من الاتحاد اربعه و من القادسيه اثنين
طيب ايش معنا هذا الكلام يعنى ما عندنا فريق و لعيبه و بالله ايش يقولوا لعيبة الماء الاهلاويه ما فيهم اللى يجمل ولا ماهم كفو بعدين احنا لو بنستعير يكونوا لاعب ولا اثنين
اما سته لعيبه و المصيبه اربعه منهم اتحاديه
لو شريناهم معليش لكن يجوا و يروحوا وبكره يلعبوا ضدنا يا هوووه الاستعاره واحد ولا اثنين مو فريق باكمله
اللى قاعدين يقولوا القرن 23 مدرى 24 وفى عقليه زى هذه العقليه اقولهم ايوه و اكثر كمان
لانى انا واحد ما اقدر اشجع شوية خدم صح انهم حيلعبوا باسم الاهلى لكنهم راجعين لمربطهم و بكره يقولوا احنا جبنا البطوله للاهلى و لو مو احنا كان الاهلى غرق فى شبر مويه و حتسمعوا اخس من كده
بالله لو جبنا كاس البطوله كيف نتفاخر بها على الاتحاديه و نتميز بها
اذا رد اصغر خدمى و قالك لعيبتنا هم اللى جابوا لكم البطوله
افا يا اهلى هذه اخرتها تلجئ للاتحاد و الله عيب و فضيحه و مصيبه
انا قلت كلامى بحريه زى ما شفتوا و ما فيه غلط
لانى عارف ان منتدى الامبراطور يسمح بالرأى الحر


بالعربى يا شباب اذا ما نقدر ننافس فى المويه بفريق اهلاوى نعتذر عن المشاركه اكرم لنا

(f.(f.
كلام الزاجل فى الصميم و هذه الجمله من كلامه عجبتنى لصدقها و واقعيتها
** افا يا اهلى هذه اخرتها تلجئ للاتحاد و الله عيب و فضيحه و مصيبه **





اهلاوى قول وفعل
كل شى فدا الاهلى يهون
ابو مشاعل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 12 - 2003, 55 : 10 PM   رقم المشاركة : [25]
إمبراطور برونزي
 

السحابة البيضاء will become famous soon enough

افتراضي  


اذا جاب الاهلي البطوله - ان شاء الله - لن يقول التاريخ ان الاهلي اشرك لاعبي الفريق الاتحادي
بل سيقول التاريخ ان الاهلي احرز البطوله



وهذا المراد




السحابة البيضاء غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 12 - 2003, 22 : 11 PM   رقم المشاركة : [26]
إمبراطور فعال
 

الرمز will become famous soon enough

افتراضي  


بالله بلا تاريخ بلا جغرافيا و الله مشربك الكامرى كلامه سليم ولا نغالط نفسنا اذا لعيبة الاتحاد الخدم هم اللى بيجيبوا البطوله ما نبغاها من بطوله لانها ما تعتبر بطوله لكن ممكن نسميها مذلة للنادى الاهلى بس الغريب كيف تقبل ادارة الاهلى هذا الكلام
التاريخ بيسجل يا ادارة الاهلى و انتوا بتحطوا اساميكم فى صفحة التذلل للخدم
كل اللى موافق على اللجوء للخدم كيف تقبلوا هذا الكلام كيف تقبلوا تكونوا فى وضع الضعيف و انتم قلعة كؤوس
اذا كاس الماء هو اللى بيعيشنا و جا من واحد خدمى ما ابغاه اش فيكم يا اهلاويه وصل بيكم الحال لهذه الدرجه المثل يقول ,, اللى ما ياكل بيده ما يشبع ,, عندنا نجوم و لعيبه فى فريق الماء على قد المسؤليه و احنا ممكن نقبل منهم حصولهم على المركز الاخير فى البطوله وما نقبل المركز الاول بفريق خدمى







كل اتحادي لازم له اهلاوى يربيه # # # من رئيسهم لاصغر خدمى فيه

الرمز غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 13 - 12 - 2003, 33 : 11 PM   رقم المشاركة : [27]
امبراطور نشيط
 

الزاجل will become famous soon enough

افتراضي  


اقتباس
الرّسالة الأصليّة كتبت بواسطة الرمز
بالله بلا تاريخ بلا جغرافيا و الله مشربك الكامرى كلامه سليم ولا نغالط نفسنا اذا لعيبة الاتحاد الخدم هم اللى بيجيبوا البطوله ما نبغاها من بطوله لانها ما تعتبر بطوله لكن ممكن نسميها مذلة للنادى الاهلى بس الغريب كيف تقبل ادارة الاهلى هذا الكلام
التاريخ بيسجل يا ادارة الاهلى و انتوا بتحطوا اساميكم فى صفحة التذلل للخدم
كل اللى موافق على اللجوء للخدم كيف تقبلوا هذا الكلام كيف تقبلوا تكونوا فى وضع الضعيف و انتم قلعة كؤوس
اذا كاس الماء هو اللى بيعيشنا و جا من واحد خدمى ما ابغاه اش فيكم يا اهلاويه وصل بيكم الحال لهذه الدرجه المثل يقول ,, اللى ما ياكل بيده ما يشبع ,, عندنا نجوم و لعيبه فى فريق الماء على قد المسؤليه و احنا ممكن نقبل منهم حصولهم على المركز الاخير فى البطوله وما نقبل المركز الاول بفريق خدمى

تسلم على كل اللى قلته واهم شى
التاريخ بيسجل يا ادارة الاهلى و انتوا بتحطوا اساميكم فى صفحة التذلل للخدم




الزاجل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 12 - 2003, 18 : 12 AM   رقم المشاركة : [28]
امبراطور نشيط
الصورة الرمزية كرووومي
 

كرووومي will become famous soon enough

افتراضي  


على ذمة جريدة الملاعب الرياضية اليوم السبت 19/10
ان ادارة الاتحاد بقيادة البلوي سوف يقدمون خطاب اعتذار عن الاعارة للاعبيهم للنادي الاهلى

وهذا هو الاتحاد(e.





[glow=33CC00]سأبقى معك عاشقا لك
وأن جار عليك الزمان يا أهلى
[/glow]
كرووومي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 12 - 2003, 38 : 12 AM   رقم المشاركة : [29]
امبراطور نشيط
 

الجوكر will become famous soon enough

افتراضي  


انا شايف مافيها شىء

بالعكس اذا وفقنا الله بالبطوله وحصلنا عليها
سوف يكتب التاريخ حقق النادى الاهلى السعودى بطوله اسيا
لن يقول بمساعدة الاتهادين




الجوكر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 14 - 12 - 2003, 26 : 01 AM   رقم المشاركة : [30]
إمبراطور برونزي
 

ا لــعــنـــاء 001 will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر AIM إلى ا لــعــنـــاء 001 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ا لــعــنـــاء 001

افتراضي  


الرّسالة الأصليّة كتبت بواسطة الرمز
بالله بلا تاريخ بلا جغرافيا و الله مشربك الكامرى كلامه سليم ولا نغالط نفسنا اذا لعيبة الاتحاد الخدم هم اللى بيجيبوا البطوله ما نبغاها من بطوله لانها ما تعتبر بطوله لكن ممكن نسميها مذلة للنادى الاهلى بس الغريب كيف تقبل ادارة الاهلى هذا الكلام
التاريخ بيسجل يا ادارة الاهلى و انتوا بتحطوا اساميكم فى صفحة التذلل للخدم
كل اللى موافق على اللجوء للخدم كيف تقبلوا هذا الكلام كيف تقبلوا تكونوا فى وضع الضعيف و انتم قلعة كؤوس
اذا كاس الماء هو اللى بيعيشنا و جا من واحد خدمى ما ابغاه اش فيكم يا اهلاويه وصل بيكم الحال لهذه الدرجه المثل يقول ,, اللى ما ياكل بيده ما يشبع ,, عندنا نجوم و لعيبه فى فريق الماء على قد المسؤليه و احنا ممكن نقبل منهم حصولهم على المركز الاخير فى البطوله وما نقبل المركز الاول بفريق خدمى

--------------------------------------------------------------------------------






......ا لأ مـــ كــــن ـــــا كــلـــهـــا مـشــتــاقه لــــك .......
[flash=http://taqnia.com/up/ar/alanaa.swf]WIDTH=380 HEIGHT=240[/flash]
ا لــعــنـــاء 001 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

   
مواقع النشر (المفضلة)
 

لابورك في الاتحاد ( اربع لاعبين اتحاديه في ماء الاهلي )



أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 46 : 12 PM

Facebook  twitter  youtube


أشترك معنا ليصلك جديد الإمبراطور
البريد الإلكتروني
زيارة هذه المجموعة


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
لا تمثل ولا يتحمّل موقع الإمبراطور وإداراته أيّة مسؤوليّة عن المواد والمواضيع والمشاركات الّتي يتم عرضها أو نشرها في موقعنا
ويتحمل المستخدمون بالتالي كامل المسؤولية عن كتاباتهم وإدراجاتهم التي تخالف القوانين أو تنتهك حقوق الملكيّة أو حقوق الآخرين أو أي طرف آخر