العودة   منتديات الإمبراطور - النادي الأهلي السعودي > مـنـتديات الإمبراطور الرياضية > منتدى جمهور النادي الأهلي السعودي
   

الان جاء دور الجمهور .. الاهلاوى ..

السلام عليكم ... لا هارد لك ولا هم يحزنون ... لان هارد لك تقال لفريق سوا اللى عليه وما اتوفق .. لكن لعيبة الاهلى ما سوو ولاشى .. يستحق ان


إضافة رد
   
 
LinkBack أدوات الموضوع
 

قديم 22 - 03 - 2008, 54 : 10 PM   رقم المشاركة : [1]
إمبراطور ذهبي
 

شهاب will become famous soon enough

افتراضي الان جاء دور الجمهور .. الاهلاوى .. 


السلام عليكم ...
لا هارد لك ولا هم يحزنون ... لان هارد لك تقال لفريق سوا اللى عليه وما اتوفق ..
لكن لعيبة الاهلى ما سوو ولاشى .. يستحق ان نواسيهم عليه ...وعشان اكون حقانى .. حتى ادارة الاهلى
مشاركه فى الوضع المزرى اللى عليه حال الفريق ....
فالامير خالد مسؤول بسكوته عن اللى بيحصل ...سواء من الاداره او رعاية الشباب او الاعلام
خصوصا اننا نعرف انه يقدر يغبر وهو مو راضى ...
اعضاء الشرف واللى ما القى مضاضه فى تسميتهم بأعضاء القرف ..
ادارة الاهلى .. الضعيفه .. واللى ما اظنها قادرة على قيادة فريق بنات .. حتى ..
كل اللى فى الاهلى اخد فرصته ... والكل فشل ... وجاء دور جماهير الاهلى ...واللى من هنا اطالبه بأتخاذ



اللازم واجبار الاداره الحاليه على الاستقاله ,,, لانهم اخدو فرصه اكتر من اللازم ...وعلى شرط
عدم السماح بعودة بعض الوجوه المشؤومه على النادى .. زى طارق ..وعبد الرزاق ..وغيرهم
الكلمه لكم يا جماهير الاهلى .. ولكن فى حدود الادب ...والمسموح ,, وانسو ولو مؤقتا انكم راقيين
الكلمه اللى فرضت علينا وكانت وبالا علينا ...ونكبه ..
الكره الان فى ملعب الجمهور ....وابدأ بجمهور الانترنت واذكره بعدم التهاون فى حملتنا ضد الاداره ..
الحاليه ... الفنيه و الاداريه .. وضد اللعيبه ... خصوصا ..اللى بيهتمو بشعورهم اكتر من لعبهم ...
والله حرام وخساره ان يكون الاتحاد والنصر هما التشبيه و القدوة ... لكن يا ادارة الاهلى المثل يقول.
اللى يخللى نفسه قمامه .. يبعترها الدجاج ..
والله يكافيكم كلكم يا ادارة الاهلى .. واعضاء الشرف .. والتجار ..الاهلاويه ..ولا يبارك فيكم ..ربى

شهاب





شهاب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
روابط دعائية
قديم 22 - 03 - 2008, 58 : 10 PM   رقم المشاركة : [2]
امبراطور نشيط
 

saeed123 will become famous soon enough



لا جمهوووووووور ولا هم يحزنوووووووون اصلا ادراة فاشلة لييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟



إدارة ما تعرف الصح من الخطااا والا بيانو حرام يلعب ولينادرو الافضل في الدفاع مايلعي وجهاز فني بقيادة نيبوشا ما يفهم يخرج حمود عبااااااااس من الاولى كان يخرج عيد من اول مرة وهزازي فين هزازي العااااااااااام علامة استفهام
كبيرة
؟





saeed123 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 59 : 10 PM   رقم المشاركة : [3]
موقوف
 

اهلاوي السبعين will become famous soon enough



نعم حااااااااان الوقت لنخرج عن صمتنا وتكوون لنا الكلمة بكل شي في القاااادم




اهلاوي السبعين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 04 : 11 PM   رقم المشاركة : [4]
إمبراطور فعال
الصورة الرمزية KiMo
 

KiMo will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر MSN إلى KiMo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى KiMo إرسال رسالة عبر Skype إلى KiMo



اتعبني الأهلي والله ...



من سئ الى اسوء...


لك دام بيانو باقي موجود ..

ماعتقد انه في تطور..




KiMo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 05 : 11 PM   رقم المشاركة : [5]
إمبراطور ذهبي
الصورة الرمزية أهلاوي عنيد
 

أهلاوي عنيد will become famous soon enough
إرسال رسالة عبر ICQ إلى أهلاوي عنيد إرسال رسالة عبر AIM إلى أهلاوي عنيد إرسال رسالة عبر MSN إلى أهلاوي عنيد إرسال رسالة عبر Skype إلى أهلاوي عنيد



والله يااااااااناااااااااس من جواتي من جد شئ يغلي من القهر الي بيصير فينا وانا راح ارمي السهام ولا احد يقلي انتا اتهاادي ولا نيفيا والله كلاام اقولوا من قهري على فريقي الي بيضيع من ادارة فاشلة واولهم المدرب خلاااااااااااااااص طفح الكيــــــــــــــــ ـــــــــل
ثلاث بطولا ضاعت مننا
والكلام الشافي قالوا عضو الشرف البلوشي انوا الغلط على نيبوشا واللاعيبه كلهم
وبصراحة بيانوا وحسين العبسي والهوساوي مال أمهم داعي في الخارطة الاهلاوية

وربنا يستر من الي جاااااااااااااي

وكلمة اخيرة
بيانوووووووووووووووو وووووووووووووووووووو وو مالو داعي:th umbs_down:





If you want to be happy
صـــــــــــلـــــــ ــــــــي
عــــلـــــى الـــــنبـي
أهلاوي عنيد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 12 : 11 PM   رقم المشاركة : [6]
إمبراطور ذهبي
الصورة الرمزية ابو جود البقمي
 

ابو جود البقمي will become famous soon enough



نعم حااااااااان الوقت لنخرج عن صمتنا وتكوون لنا الكلمة بكل شي في القاااادم




ابو جود البقمي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 19 : 11 PM   رقم المشاركة : [7]
إمبراطور ذهبي
الصورة الرمزية ABO AJWAN
 

ABO AJWAN will become famous soon enough



حسبي الله ونعم الوكيل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

الاهلي هذه السنه فااااااااااااااااااا ااااشل فااااااااااااااااااا اااشل فااااااااااااااااااا اااااااااشل

فااااااااااااااااااا ااااااااشل فااااااااااااااااااا ااااااااااااااااشل فااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا ااااشل

والبركه في الاداره وفي الأجانب بيانو .... اللي مدري من وين جايبينه وكاااااااااااااااااا ايو المعفففففففن ....:th umbs_down::thumbs_do wn:









][`~*¤!||!¤*~`][اهلاااوي شااامخ][`~*¤!||!¤*~`][
ABO AJWAN غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 22 : 11 PM   رقم المشاركة : [8]
إمبراطور ذهبي
الصورة الرمزية سليمان_1
 

سليمان_1 will become famous soon enough



من يمسك الأهلي غير المذكورين والله شيء يضيق الصدر




سليمان_1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 27 : 11 PM   رقم المشاركة : [9]
لم يفعل اشتراكه
 

الـــراقـــي will become famous soon enough



اي كلمه الله يرحم والديك


لاعاد لنا كلمه ولا لنا وجه بعد الفشل اللي في هذا الموسم




الـــراقـــي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 22 - 03 - 2008, 38 : 11 PM   رقم المشاركة : [10]
إمبراطور برونزي
 

أمبراطور الماكس will become famous soon enough



لن أقول أي كلمه.


بعد هذا اللي شفته.





أمبراطور الماكس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

   
مواقع النشر (المفضلة)
 

الان جاء دور الجمهور .. الاهلاوى ..



أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 46 : 11 PM

Facebook  twitter  youtube


أشترك معنا ليصلك جديد الإمبراطور
البريد الإلكتروني
زيارة هذه المجموعة


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
لا تمثل ولا يتحمّل موقع الإمبراطور وإداراته أيّة مسؤوليّة عن المواد والمواضيع والمشاركات الّتي يتم عرضها أو نشرها في موقعنا
ويتحمل المستخدمون بالتالي كامل المسؤولية عن كتاباتهم وإدراجاتهم التي تخالف القوانين أو تنتهك حقوق الملكيّة أو حقوق الآخرين أو أي طرف آخر